Badanie wykonywane metodą termiczno-optyczną z detekcją płomieniowo-jonizacyjną (TOA-FID).
Kto może być narażony na spaliny z silników Diesla?
- kierowcy autobusów i ciężarówek;
- kierowcy używający samochodów z silnikami Diesla do celów
służbowych;
- maszyniści kolejowi oraz obsługa kolei;
- pracownicy centrów obsługi logistycznej, związanych z transportem
drogowym, morskim i kolejowym;
- mechanicy samochodowi;
- pracownicy stacji benzynowych;
- pracownicy zatrudnieni przy obsłudze parkingów, zwłaszcza
podziemnych;
- operatorzy sprzętu ciężkiego (dźwigi, wózki widłowe, podnośniki);
- strażacy;
- kasjerzy opłat drogowych na autostradach.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii od 2026 roku zmiany będą obejmować również górnictwo podziemne i obszary budowy tuneli.
Więcej informacji można uzyskać w naszym Zespole Pracowni Badań Środowiskowych:
Kierownik Zespołu Pracowni Badań Środowiskowych:
Magdalena Wysocka 882-350-270 [email protected]
Z-ca Kierownika Zespołu Pracowni Badań Środowiskowych
– Kierownik Techniczny w zakresie pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy:
Tomasz Tuszyński 692-413-208 [email protected]
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.